"" Lisa går på Berghs.: Bildspecial: Hejdå Stockholmslivet

måndag 8 juni 2009

Bildspecial: Hejdå Stockholmslivet

Nej hejdå är det väl ändå inte, men det matchade ju rubriken på det förra inlägget så bra, om ni förstår. Livet på senaste:

Jag ska dra ned på mitt tunnelbaneåkande. Kära cykel kom tillbaka, allt är förlåtet!


Eller... bil kanske? Nedcabbat tack. Om det är soligt?


Om inte: Frukost och jobb med Dance for wells för DesignPassion på Cinnamon. Sämre kan man ha det en regnig tisdag.

Jag har köpt M:s kamera, sa jag det? Den har en fjärrkontroll. Foto ej beskuret. Behöver öva lite på den ja...

Suddigt fotar jag också. Götgatsbacken här.

Cementfabriken i Gröndal. Mobilkameran här dock. Rysk storkör i bakgrunden tänker jag mig...

Morgonpromenad runt Reimers Holme. Mycket Hornstull på senaste...

...Sollentuna är fint det också.


Men allra helst Vidabo. Huset i Skåne. Där jag är nu!

Pajskal behaving badly. Nu är ni snart uppdaterade, nutiden cirka fem timmar bort!

Inga kommentarer: