"" Lisa går på Berghs.: Demokratisk dag

fredag 5 juni 2009

Demokratisk dag


Hej från mobilen vänner! Det regnar här i Stockholm idag, ni har det säkert bättre än jag... som låten går. Fast jag har det ganska bra, jag gör ärenden och inväntar kvällens slutfest på Berghs! På måndag börjar alltså mer officiellt mitt sommarlov och då får ni möta min sommarblogg! Idag har jag sovit länge, varit och röstat, lämnat böcker på Konstfack (där sprang jag på den härliga gamla Hattstugan, vilken nostalgi! Jag tyckte alltid det lät så gott med honungskaka!) och nu är jag på på väg till skolan för att plocka åt mig det som är mitt på kyrkogården, dvs det överbelamrade utrymmet ovanpå skåpen... Sen blir det häng hos SuzieQ tills vi ettagluttare får komma på eftersläpp i ateljen. Kvällen avslutas på Fredsgatan 12, där är stor housefest för Dance for wells, ni vet välgörenhetsprojektet jag och M jobbat med. Jag lovar en bildlavalkad i helgen! Kramar från blivande tvåårsstudenten L

2 kommentarer:

Jessica sa...

Grattis till sommarlovstarten! Do it for all of us som sitter fast fram till svensson-semestern i juli.

LB sa...

Tack! :) Ni får smygstarta med sovmornar och långluncher!