"" Lisa går på Berghs.: Maj maj måne...

torsdag 28 maj 2009

Maj maj måne...

...snart ska jag till Skåne. Om sisådär en vecka! Vad händer innan dess? Massor, vänner. Igår var det grillfest hemma hos våra danska vänner i klassen, väldigt mysigt och lite ödesmättat, då vi splittras nu till sommaren. Tillfälligt i vilket fall. Ikväll är det vernissage för Berghs alla slututställningar, för branschen. Sen är det öppet hela helgen och det sänds dessutom online, kolla www.berghslive.com från och med 19 ikväll om du inte bor i Stockholm och kan komma förbi också förstås!

Just nu sitter jag och översätter en text åt DesignPassion, äter kyckling med glasnudlar och lyssnar på Leader of the pack med The Shangri-Las. I helgen blir det en massa skoj och lite jobb, och nästa veckan är det skolavslutning på riktigt.

Då ska ni också få höra vad som händer med bloggen över sommaren. Man kan säga att det har något att göra med stängda dörrar och öppna fönster...

Vi ses väl ikväll?


Jag och Suddis myser på trappan i kvällssolen efter en god grillmiddag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, "Leader of the pack"! Den var min och min bästis favvolåt i högstadiet, hihi... "I met him at the candy stååååår" ;)

LB sa...

Den är underskattad.