"" Lisa går på Berghs.: Halli hallå

tisdag 8 december 2009

Halli hallå

Ja jag vet, det har varit tyst. Jag var ju i New York men skyller även på att Dator varit på inlämning. Dator blev frisk igår och fick komma hem, så nu kan jag blogga! Dagarna innan fredag går till att slutspurta inför en redovisning, av min grafiska identitet till Nordiska Muséet. Praktiken är slut, skönt att återvända till skollunken men jag kommer sakna den där jobbkicken, verklighetsförankringen och människorna. De firade av mig med lussemys och förpackningsbok i present, och jag lovade att komma och hälsa på med lillkillen i släptåg.

När jag blir klar med Nordiska ska ni få se bilder, till dess kan ni få nöja er med några från New York:









1 kommentar:

Jessica sa...

Får man se hela albumet sen, tro? Såg ni min favoritskylt: "Don't even THINK of parking here!"? Så New York!