"" Lisa går på Berghs.: Att (snart) göra-lista

tisdag 10 maj 2011

Att (snart) göra-lista

  • Skissa på ett förslag till monter i Sketchup och få godkänt av studentbyrån
  • Gör klart nya formen på Creti.se
  • Handledning på Brand Union?
  • Åk till tryckeriet i Tyresö och hämta nyligen beställt tryck
  • Ring diverse viktiga samtal
  • Skriv diverse viktiga mail
  • Gör om portfolion enligt förslag efter handledning
  • Kolla upp inkubatorer till Creti.se
  • Rita nya motiv
  • Fota av en affisch
  • Handla papptuber + lock på Matton
Ojoj! Ja det är mycket tandgnissel och gnäll från min sida just nu. Jag sitter hemma inne och snörvlar och tycker synd om mig själv, jag blir så dåsig av min allergimedicin men jag blir snörvlig och irriterad i ögonen utan den. Dessutom har jag skadat knäet så att jag inte kan knarka endorfiner i den utsträckning jag skulle behöva för att orka med skolan ordentligt. Sa jag att min telefon är trasig också?

Koncentrationsförmågan är noll, jag äter en god knäckemacka med makrill i tomatsås och drömsurfar mig till en ny kompakt systemkamera.

Inga kommentarer: