"" Lisa går på Berghs.: Bläää

tisdag 24 maj 2011

Bläää

Hej från myrstacken. Har halkat ned i den berömda "näej nu skiter jag i det här!"-fasen. Jag kan inte skriva ut från skolans datorer och jag kan inte installera drivrutinerna på min medhavda lånade, fästkrokarna är slut på matton, jag gick emot en list och fick vit färg på byxorna, jag vill ha vita pannåer men har svarta, jag har mappcoachning med en branchhöjdare snart (skolan fixar) och jag måste åka hem och byta om stress, jag har gått en massa ärenden idag och hälften har varit i onödan då det jag sökt inte funnits, jag är trött, jag har färgångor i huvudet och sår på händerna efter allt slit. Det var bara det jag ville säga, klaga lite.

3 kommentarer:

Anders sa...

Det kommer att bli så bra så bra...

essie sa...

Ja, jag håller med Anders!

LB sa...

Tack kära ni!