"" Lisa går på Berghs.: Världen är så stor så stor...

måndag 18 augusti 2008

Världen är så stor så stor...

Det har varit en omtumlande dag. När jag gick hem och ringde mamma, kändes det som om jag inte hade något att berätta. Trots att jag tänkt flera ggr under dagen att "oj detta måste jag komma ihåg att berätta för mamma!". Mamma är nämligen också en sannerligen kreativ själ. Jag är yr av intryck!

Dagen inleddes med samling av alla diplomutbildningar i årskurs ett, det vill säga Grafisk Design och Reklam (AD/Copy), de 2-åriga, samt PR, Projektledning, Interaktiv Kommunikation samt Marknadskommunikation. Rektorn höll en inspirerande introföreläsning, sen fick vi träffa våra ämnesansvariga. Det var all högstadiet igen; trängsel, spaning, trevande vänskap och myror i benen.

Inga kommentarer: