"" Lisa går på Berghs.: En bra början

måndag 12 oktober 2009

En bra början

Nu ska jag visa er något jag tror många av er finner intressant, nämligen ett smakprov från mina Berghs-arbetsprover! Eller, detta är egentligen inget arbetsprov utan snarare framsidan av bunten, som jag också valde att dekorera lite fint. Det jag gillar med bilden är att det redan då fanns en känsla och en stil jag tycker man till viss del kan känna igen i senare arbeten, håller ni inte med?


De av er som också sökt in till någon designskola blir nog lite förundrade då ni ser formatet och vänstersidan. Nej, jag lämnade inte in prydliga pannåer i A0-format. Jag visste inte ens vad pannåer var för något då! Det där är utprintade A4:or som jag satte ihop med en ringpärmsklammer.

Det kändes lite pinsamt då vi i klassen hämtade ut våra arbetsprover i mitten av terminen och jag var den enda som inte kom konkandes på en otymplig trave utan försynt kunde stoppa in min lilla bunt i skåpet :) Men, det gick ju bra ändå...

1 kommentar:

Anders Arhammar sa...

Det är tänket utanför boxen, eller pannån, som är det verkligt genuina.