"" Lisa går på Berghs.: På tisdag på torsdag

tisdag 27 oktober 2009

På tisdag på torsdag

Hej från Estrella-träsket! Igår spelade jag in en voiceover till vår casefilm på klingande dalmål, som de andra just nu sitter och fnissar åt. Men bra blir det!

Idag ska vi:
  • limma ihop våra chipspåsedummys
  • klippa casefilm
  • göra en pannå -affisch)
  • planera vår monter
  • klippa musiken
  • stressa
  • sucka
  • skratta
På torsdag smäller det!

Gruppen mitt emot har ett lite annorlunda koncept....?

3 kommentarer:

Jessica sa...

Holy glitterlim och paljett, vilken pysselmamma du skulle vara!
/Hobbypysslaren

LB sa...

Var den kommentaren menad till inlägget ovan? I vilket fall: Tack :) VW kallade mig pysselprinsessan idag och den kronan bär jag gärna.

Jessica sa...

Ja, eller till hela du i allmänhet, men det triggades av att "limma ihop chipspåsar". Såg framför mig en sån där person som sparar allt som andra tycker är skräp, för att sen göra fint pyssel av. :)