"" Lisa går på Berghs.: Midnatt råder

onsdag 28 oktober 2009

Midnatt råder

Dan före dan före... ReDesign Award! Jag kom hem rätt sent, helt slut, men efter en dusch, god mat och lite serietitt på datorn är jag en ny människa. Eller iaf bara lätt begagnad. Ni håller väl tummarna för min grupp imorgon? Prisutdelningen är vid 19.30. Godnatt!

Här är lite bilder från dagens 12-timmars:

15.13. Självklart har jag på mig bomullsvantar då jag borstar bort överflödet av Satin Spray (lack för en "sidenmatt yta") från vår utskrift som ska bli en chipspåse.


17.45 Awww.... och då är den bara halvklar på bilden. Men vi fick många uppskattande kommentarer på våra påsdummys. Dyra med goda plottersskrivaren hos vaktis made this colour pop!

19.32 VW och NW:s grupp jobbar hårt. De påpekade att vår lösning är väldigt "on brief", medan de själva kör "off brief". Själv vet jag bara att de har ett roligt rörsystem (Professor Baltazar-style) där bakom och en tuta som vi brukar gå och klämma på då det blir för trist.

22.57 Bara jag, M och påsarna kvar. Men ni vet väl vad de säger om människor med ett rörigt respektive tomt skrivbord? Det där om att det representerar tillståndet i skallen?

1 kommentar:

Jessica sa...

Det passar ju bra, eftersom ni har chipspåsar på skallen just nu!