"" Lisa går på Berghs.: Hunden åt min iPad

onsdag 2 februari 2011

Hunden åt min iPad

Vilken morgon. Jag var i tid och på gott humör (bra) då jag upptäckte att min datorladdare samt iPhone-sladd hade tappats/stulits ur min väska. Suck. I letandet hann jag bli försenad (dåligt) så jag beslutade mig för att gå och köpa nya sladdar och komma vid 10 istället eftersom ämnet egentligen är ett jag redan gått. Hade glömt ta med frukostmacka (dåligt) men hittade ett ställe som sålde macka, kaffe och juice för 29 (bra). Gick till Kungsgatan där alla datoraffärer finns och upptäckte att de ej öppnat ännu (dåligt). Beslutade mig för att gå till skolan ändå där jag förstås ej blev insläppt, sen som jag var (dåligt) så nu sitter jag här utanför och äter den billiga frukosten som tyvärr lämnade övrigt att önska (dåligt) men jag kan ju i alla fall blogga (bra)!

Inga kommentarer: