"" Lisa går på Berghs.: Pannå och Elmia

tisdag 22 februari 2011

Pannå och Elmia

Imorse var jag tidigt i skolan och monterade mina sju illustrationer på pannå. Nu är min mobiltelefon täckt med ett fint, grynigt lager Spray mount, monteringslim. Det färdas långt i luften tydligen, tur att jag hade ett skärmskydd på. Jag har inte presenterat än, det ska vi göra i en mindre grupp i slutet.

Nu har vi även fått den nya uppgiften i Grafisk Form 4; vi kan välja mellan tre olika. 1: Göra en ny grafisk profil åt Elmia-mässan i Jönköping, 2. Lansera det Gotländska starkvinet Dricku under nytt namn och i fin förpackning, 3. Göra en s.k. brand book om vågkraft åt Vattenfall.

Vi har en vecka på oss bara, hick!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gums, fint du har ritat! Me next ;)?

ps. ringde dig igår kväll.. !!/JL