"" Lisa går på Berghs.: Mot storstaden

torsdag 17 februari 2011

Mot storstaden

Hej vänner. Nu sitter vi på tåget tillbaka till Stockholm, Jay och Loppan sover och jag drömmer mig bort i horisonten. Vi har haft det bra och jag har fotat rätt mycket till mitt projekt i Grafisk Form 4. Jag hade en idé om vad jag ville skapa men den kändes inte rätt då jag kom fram så nu är temat löst.

Det känns lite stressande att ha massor av material men ingen riktning men det var ju så vi skulle jobba; dokumentera utan att välja i förväg. Jag vet så mycket som att jag vill illustrera men inte mer, kanske ger det sig själv då jag tittar igenom materialet i eftermiddag.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Fin bild! Det är så mysigt att åka tåg!

LB sa...

Det är det fast detta var allt ett skruttåg, ingen restaurangvagn eller kiosk, plus att kaffe- OCH matautomaten var trasiga. Inte ens vatten fanns att få!