"" Lisa går på Berghs.: Abstrakt och konkret

torsdag 12 november 2009

Abstrakt och konkret

Hej världen! Om en vecka har jag praktiserat hälften av mina fem veckor, som går fort. Jag börjar känna mig lite mer säker, vilket gör att jag också har roligare. Jag vet inte hur det är med er, men jag blir rätt stressad av oron för att det hux flux ska dyka upp en arbetsuppgift jag inte klarar av. Och kravnivån här är väldigt blandad, jag får både limma pannåer och skugga 3D-objekt i Illustrator, hjärnan går på högvarv och i sparläge om vartannat!

Idag har jag:

pillat med retuscher, fotoschåppat och indesajnat
pratat Berghs, framtid och löner med mina kollegor
Ätit älg (eller åtminstone pasta formad som den)
Varit med och glatts åt flera nya kunder (lågkonjkan verkar över här!)
Tackat ja till att modella i en broschyr om strålning - det kommer nog att gå str...
Ritat pins, pins, pins... det är så kul! Och ännu roligare är att min design kommer hamna på en faktisk förpackning.


5p: Den nedersta, hommage till vilken konstnär?

1 kommentar:

Josefin sa...

Ole Baertling :D