"" Lisa går på Berghs.: Tillbaka till framtiden

torsdag 5 november 2009

Tillbaka till framtiden


Imorse kändes det precis som om jag var tillbaka i mitt gamla liv för två år sedan. På språng innan 09, lite mer finklädd än vanligt, nyinköpt latte i hand. Ibland saknar jag att jobba, ibland inte. Men praktiken är ett bra substitut! Idag har jag:

- fotat en matprodukt (men inte ätit av den)
- photoshopat bilder
- illustratat ett mönster
- skurit bilder till pannåmontering
- skurit av en bit av min fingertopp och blött igenom tre plåster (mamma: det var ej djupt)
- monterat bilder på pannå
- blivit kär i klistermaskinen (som sänkt till intag av giftiga mountlimångor till noll - bara att lägga i papperet, veva, ta bort skyddsplasten, kladdigt och klart!)
- druckit tre Vitamin Wells-vatten (de är gratis här efs Neumeister designat dem)

Trevlig torsdag!

Inga kommentarer: