"" Lisa går på Berghs.: Ibland så...

fredag 13 november 2009

Ibland så...


Jag ritar vidare på mina badges och pins. Dessa grafiska former är jag mest nöjd med hittills, blev kalasfint (kokalolisosfofinontot)! Synd att jag inte kan använda dem till något eget projekt.

Älskar fortfarande Illustrators färgfunktion för variationer (den föreslår helt enkelt nya färgkombinationer baserat på harmonilagar). Den till vänster har jag gjort, och den till höger har Illu föreslagit, snygg.

5p: Vad föreställer bilden egentligen, ser ni det?

7 kommentarer:

Jocke sa...

Nåt form av rör? ELler en genomskinlig toa.

LB sa...

Om du tänker på stora rör som går under jorden kanske...

annika sa...

avlopp? Kloaker?

LB sa...

Just dessa rör finns bara i Stockholm, och det rör sig saker i dem : )

Mrs S sa...

Tunnelbanan?

LB sa...

Ja, hurra, så bra! Inzoomat kring t-centralen.

esso sa...

jag trodde det va en svinis-spruta jag.