"" Lisa går på Berghs.: i researchandets avkrokar

tisdag 3 november 2009

i researchandets avkrokar

Hej tisdag! Praktik som vanligt då. Idag letar jag efter pins, badges och nålmärken. Höjdare jag haft i min ägo inkluderar en svartvit miniatyrpin med texten "if you can read this you are too close" samt en neonrosa "Rör inte min kompis!"-hand från 80-talet som jag ärvt av bror min.. men jag vet inte var de finns nu.

Är någon av er där ute en pinsamlare av rang och vill låna ut några till oss? Du får gärna ha en stor samling med varierande budskap. Du får också hemskt gärna vara väldigt normal och snäll och inte allt för besatt om jag ska våga hälsa på.

4 kommentarer:

Anders Arhammar sa...

Vad sägs om en jättestor burk fylld med allsköns pins?
Kan fås snarast.

LB sa...

Toppen! Helgen blir bra. Tack!

Jessi sa...

Fråga Hannes om han kan avvara några av sin enorma hög med OS-pins som hans farmor tog med hem från Kina!

LB sa...

Vi söker en blandning; rockiga, proggiga, lyckliga och provocerande märken!