"" Lisa går på Berghs.: Helgen i bilder

tisdag 10 november 2009

Helgen i bilder

Kort, grå, glad helg. Insikter och upplevelser:

  • Stockholms bästa macka 2006 enligt DN Påstan. Smakade inte tre år gammalt!
  • Fönstershopping och promenix med Essie
  • All you can eat på Gunnarssons konditori då svärfar fyllde år. Tips: Grunda ej med havregrynsgröt.
  • Ovan nämnd tog även med 3 kilo pins från nästan hela förra seklet ("flush twice, it's a long way to Washington").
  • Våra väggar är, 3 cm in, täckta med ett 20x20cm-nät av armeringsjärn. JÄRN! Borrandet går segt, tack.
  • De har lagt is i Kungsan! Fast om ett par veckor kan jag åka här istället (Trångt och turistigt, påstår Jay, den som lever får se)


2 kommentarer:

jenny sa...

"Touche pas a mon pôte"-handen med neonrosa bakgrund, har du hittat den? Jag har alltid undrat var den försvann, förmodligen (tänker jag nu) i samlaranders svarta hål av garderobsrader i groventrén.

Prinsesstårta på min ära, jag ser fram emot bakelsedagen och ska ta ditt råd om gröten.

LB sa...

Jaså hade Anders också en sådan? Nej tyvärr saknas den. Låter fint!