"" Lisa går på Berghs.: Raksträcka

torsdag 19 november 2009

Raksträcka

Det regnar, det regnar, det regnar. Människor i min närhet säger sig ha sett solen, men jag är skeptisk. Istället fokuserar jag på mys inomhus, köper vackra teakbokhyllor på Blocket och funderar i vilken färg jag ska måla våra nya nattygsbord. Ut går jag helst inte, tur att det är helg snart.... och att min nya duffel tål regn mycket bra.


Jag har varit lite allmänt snuvig och krasslig också, och verkligen behövt mina timmar uppkrupna i soffan med fynden från Papercut samt en bok om skyltsystem som jag lånat från jobbet. Mycket bra då jag tuggar vidare på min grafiska profil till Nordiska Muséet. Lite varmt te och Marabou Vinter-choklad på den också, så är jag kittad och klar för att överleva även denna november!

Inga kommentarer: