"" Lisa går på Berghs.: Deg

fredag 21 januari 2011

Deg


Trots bildens skumma ljus ligger min faktiska hudton inte så långt ifrån. Nu är det dags att packa ihop och gå och skaffa mig ett par rosor på kinderna. Rörelse är ryggraden i hela min arbetsork, ju stressigare desto viktigare att svettas då och då.

Det har ni säkert hört förut men det stör mig att det anses som rock n' roll att skita i motion och mellanmål och sömn, allt för konsten. Det är det inte. Det är däremot jäkligt rock n' roll att inte fastna halvliggande framför datorn i timmar med en Billys panpizza som skvalpar runt med kaffen och colan. Då blir jobbresultatet också ganska så degigt.

Med de orden stämplar jag ut! Trevlig helg!

Även solen har sina fläckar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ungefär lika tufft som att påstå att man inte läser läxorna men ändå spikar proven.
Det är coolt att ta hand om sig. Och man blir så mycket snyggare:)

LB sa...

Word!