"" Lisa går på Berghs.: Töandets stad, det är du

måndag 24 januari 2011

Töandets stad, det är du

Så här vackert och färglöst var det vid Hornstull imorse. Det är nästan så att jag önskar jag ägnade mig åt måleri istället, vilket motiv! Fast utanför bilden är grått inte då flott. Det är tö och slask och grus i skorna och jag blir som alltid om Stockholmsvintern sugen på att flytta utanför stan till någon liten stuga där man måste spänna på sig skidorna för att ta sig ned till byn.

Så är det en ny vecka och nya planer. På torsdag ska modefilmen skapas och jag hoppas på att kunna bidra så gott jag kan bland a, b, c-foto, stylist, sminkös, regissör, modell, elektriker med mera. Gruppen har roddat något helt otroligt fantastiskt bra och det är ju bra fint att det faktiskt finns folk som utbildar sig till och vill bli produktionsledare och bara älskar att ringa hundra samtal och tigga spons. Fast så tänker jag om många yrken... undra om någon tänker så om mitt?

Inga kommentarer: