"" Lisa går på Berghs.: Iväg och tillbaka

måndag 17 januari 2011

Iväg och tillbaka


Tyst har det varit i några dagar här som ni kanske märkt, inte bara över helgen som det brukar vara. För ni vet ju att den här bloggen handlar främst om skolan, även om jag brukar bjuda på en liten helgsummering. Av samma anledning har det varit tomt i bloggen, jag har rest på blixtvisit över helgen för att rå om de mina käraste och då blir det inte mycket skrivet. Det har blivit svåra tider för oss nu men några ord till er har jag självklart till övers, det gör både er och mig gott!

Nu är jag tillbaka i staden och redo att fortsätta med modeprojekt, slutarbete och allt vad terminen har att erbjuda. Förutsättningarna har dock ändrats radikalt, på många sätt. Men jag har en oerhört duktig grupp som jobbar omkring det mesta så jag tror vi kommer skapa en fantastisk film åt vår modeskapare.

Inga kommentarer: