"" Lisa går på Berghs.: Och så, ännu en onsdag i mitt liv, ännu en bloggrubrik skriven

onsdag 12 januari 2011

Och så, ännu en onsdag i mitt liv, ännu en bloggrubrik skriven


Jag och Katten, som är en ny vän (en mammavän, för den som gillar rubricering), har hängt på Anglais på eftermiddagen och fått lite skrivet, lite ritat och mycket pratat.

Nu har hon just gått, jag har haft ett kort men bra virtuellt möte med Fie, och allt känns härligt på banan. Jag har fått mycket gjort, många svar, tankar har blivit tänkta.

Stämningen är mycket mysig här, musik man ständigt vill Shazama, belysning på skum-men-acceptabel-nivå och ett klientel som skänker ständig inspiration. Men jag vet ett ställe där det är ännu mysigare, nämligen hemma hos min familj, så dit tänker jag bege mig nu! Trevlig kväll.

Inga kommentarer: