"" Lisa går på Berghs.: Nya tag

måndag 17 januari 2011

Nya tag

  • Göra klart min nya layoutmall för min portfolio, den fysiska varianten av den alltså. Så jag har något bra att ha under armen då jag ger mig ut och söker jobb
  • Rita en halvtimme varje kväll på det som ska bli mitt examensprojekt
  • Sortera mina typsnitt och ta mig i kragen och börja använda Fontexplorer
  • Leta upp ett högupplöst grymt foto av en betongvägg, gärna dagsljusbelyst och neutralt
  • Jobba så hårt som jag bara orkar med modeprojektet (m.a.o. hårt utifrån mina förutsättningar)
  • Berömma min grupp som förmodligen kommer göra ovan själva och mer därtill
  • Andas, vila, ge kärlek till min familj och ta hand om kropp och själ

2 kommentarer:

yvonne sa...

Glöm inte att flytta upp den sista punkten på listan!

LB sa...

Bra tips. Jag har en liten herre hemma som är en ständig hjälp till att leva i nuet!