"" Lisa går på Berghs.: Barn, gör inte så här

onsdag 20 april 2011

Barn, gör inte så här

Igår klev jag äntligen av mina händer och tog tag i att fota några saker till min portfolio. Så här såg scenen ut om ni vill föreställa er: Fem minuter över, jag huttrandes i snålblåsten på femmans balkong, ett vitt papper lutat mot väggen, materialet lite snyggt uppslängt på detta och så några snabba klick med kameran (självklart utan stativ, det gäller bara att ta några djupa andetag först). Sedan behövde jag förstås skicka bilderna på en lång dejt med Mr Photoshop men nu ser det finfint ut!

Med detta sagt, framtida Berghsare: fota av era bilder så fort arbetet är klart och lägg ned tid och tålamod. Själv har jag stundtals ont om det första och kommer förmodligen aldrig bli en lycklig ägare av det sista.

Här är i alla fall en skärmdump från ett uppslag i min arbetsportfolio med ovan tagna bilder utplacerade. Det blir riktigt bra om jag får säga det själv.

Inga kommentarer: