"" Lisa går på Berghs.: Grrrrrr!

torsdag 28 april 2011

Grrrrrr!

Åh jag har haft en sådan kass eftermiddag. Dator håller på att dö på riktigt nu. Lägligt! Fläkten har gått sönder vilket innebär att han stänger av sig på grund av överhettning då det passar. Som brukar vara precis då jag fått upp en arbetsflow. Och sen tar uppstarten 15 minuter. Och förstår ni jag sitter och skriver ut min fysiska portfolio och jag behöver ha den på två viktiga möten imorgon. Nu får jag sitta ikväll, göra en pdf och åka och skriva ut på morgonen. Så onödigt, så mycket tid som slösats, aaah! Jag köper inte en ny eftersom jag ska börja jobba snart och vi har en jättebra iMac hemma och jag har inte råd att köpa en Macbook bara för någon
månads behov och jag har inte lust att köpa något annat. Punkt.

Inga kommentarer: