"" Lisa går på Berghs.: Midnight oil

onsdag 20 april 2011

Midnight oil


Här sitter jag igen och pillar, fixar och planerar så som allt fler kvällar. Jag har ätit en god hemlagad ostkaka och haft det mysigt med familjen, men nu är det jobb som gäller.

Jag insåg plötsligt att det fanns så mycket att göra och så kort tid kvar att det var läge att göra en dag för dag-planering. Eller åtminstone en vecka för vecka. Jag har en fickagenda och en iphonekalender och en kalender på köksväggen men jag gillar ändå mina enkla textlistor. För att få en snabb överblick och kanske också att skriva av sig lite, tömma det som snurrar i huvudet på skärmen och få känna "puh, jag hinner". De viktigaste sakerna just nu är (ingen inbördes ordning)

  • min fysiska portfolio (min onlineportfolio börjar kännas rätt fin!)
  • avsluta Typografi 4
  • examensprocessen i allmänhet och creti.se i synnerhet
  • jobbsökandet

Inga kommentarer: