"" Lisa går på Berghs.: Lysande utsikter?

torsdag 28 april 2011

Lysande utsikter?

Jag håller på att gå upp i limningen av all den spänning som byggs upp. Samtidigt är jag glad och förväntansfull. Nu är det exakt fyra veckor kvar tills Berghs slututställning. Jag har knåpat lite med mitt projekt Creti.se, det har jag (senast igår kom en beställning in) men jag måste säga att mitt huvudfokus legat på skoluppgifterna och (som i förlängningen även leder till) portfolion samt jobbsökande. Naturligtvis vill jag skapa den bästa möjliga slututställningen men väl där känner jag att det mesta handlar om mig, vilka jag möter och hur jag presenterar mig. Ur en framtidssynvinkel tänker jag. Hur tänker ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

När var hur är slututställningen? Det vore kul att gå!
/Jessi

LB sa...

Den 26,27,28,29 maj!