"" Lisa går på Berghs.: Helgen i bilder

söndag 23 augusti 2009

Helgen i bilder

Jag har inte riktigt fått upp vanan att fota så mycket, jag tror de bilder jag visar här är de enda jag tagit de senaste dagarna, förlåt mig!

Jag har haft en bra helg, hur var er? Jag har varit i Falun, önskat barndomsmat till middag, plockat lingon i skogen (självklart iklädd mina snygga neonsockor som mamma stickat) ätit sparrispotatis med blåbärssås och lekt med gammelfasters katter. Ack så trevligt.

Jag är hemma i Stockholm nu, har suttit och bläddrat i en en av mina illustrationsböcker och ätit köttbullar. Nu ska jag planera lite och skriva in viktiga datum i min kalender. Det händer mycket spännande i höst på Berghs, jag har just läst alla kursbeskrivningar, tror jag gör ett inlägg där jag berättar mer om schemat för er i veckan.


Inga kommentarer: