"" Lisa går på Berghs.: Probfolio

måndag 17 augusti 2009

Probfolio

God kväll! Jag sitter här och snickrar på min mapp/portfölj/portfolio som den kallas medan jag ströläser om The One Show (som vi ju ska jobba med imorgon).

Jag bygger min portfolio i Indexhibit, den blir stilren och fin även om jag kommer behöva pilla med den mycket.

Jag funderar också över en sak. Ni vill säkert gärna se min portfolio (även om i princip allt redan ligger på bloggen men i högst oorganiserad form) och jag har inget emot att visa den, men det krockar lite med det faktum att jag aldrig skrivit ut mitt efternamn här på bloggen (vilket jag förstås gör på portfoliosidan). Jag har ett ovanligt sådant och lite letande på Berghs skulle utan tvekan ge resultat om man vore ute efter att ta reda på detta, så egentligen vet jag inte varför jag frånhåller er informationen.

Är jag fånig? Hur ska jag göra?

För den som kan lite om mig och är nyfiken finns en sämre variant av portfolion halvvägs redan upplagd på Berghs studentsidor.

2 kommentarer:

Petnoga sa...

Jag har samma funderingar angående min egen blogg.

Bra initiativ igår med mingel efter skolan!

LB sa...

Välkommen till Berghs! Det behövs fler bloggare här. Ser på sitecachen att du länkat till mig förut - nu kanske det var dags att uppleva allt själv istället? ;p Lycka till! //L