"" Lisa går på Berghs.: Tillbaka in i matchen

måndag 24 augusti 2009

Tillbaka in i matchen

Hej vänner! Jag har just haft den första lektionen i Grafisk Form 3, som leds av Martin Frostner. Han har berättat om sig själv, kommande lektioner samt kursens stora uppgift som verkar galet rolig och utmanande. Åh så skönt att känna sig helpeppad inför skolarbetet, jag trodde ett tag där mitt i sommaren att jag aldrig skulle hämta mig...!

Nu sitter jag här vid fönstret i caféet och väntar på Lilla E. Hon har ju gått ut Berghs så vi ska ta en lunch och plocka upp tråden, trevligt!

2 kommentarer:

Anders Arhammar sa...

Jag har ingen aning varför McDonalds hamnat som länk till det här inlägget.
Och dubbelt upp dessutom.
Antagligen något elektroniskt och oförklarligt och du får gärna pilla bort dom för de är helt omotiverade i sammanhanget, om det inte var dit du gick på lunch.

LB sa...

Hehe... okej.