"" Lisa går på Berghs.: Helgen i bilder - från Falun

söndag 21 september 2008

Helgen i bilder - från Falun

I fredags styrde jag kosan nordväst och tog tåget till min hemstad, Falun. Där njöt jag bland annat av: elektronisk massage av min onda rygg (underbart, rekommenderas) gott vin (på bilden en omgång halvflaskor som jag fått i present och ska konsumera på min födelsedag om några veckor) och ett gott skratt åt överdimensionerade förpackningar i matbutiken (nej - de är tomma, till min besvikelse).
Hann även med en vacker höstpromenad vid gruvan med mamma och pappa. Katten stannade hemma i gräset.
Mamma rensade ur sin garderob och jag fick en ny - dock mestadels för hemmabruk, urblekta bomullsdressar från tidigt 80-tal kommer bäst till rätta vid utgrävning av jordgubbsland.

Imorgon måndag har jag lyckats tigga till mig en fikastund med en oerhört duktig och kreativ person som ska inspirera och hjälpa mig med kunskap inför ett projekt - a brain I long to pick! Mer får ni höra efteråt.

Inga kommentarer: