"" Lisa går på Berghs.: Jag saknar kaffet

måndag 1 september 2008

Jag saknar kaffet



Nu, inne på tredje veckan på Berghs, börjar jag få perspektiv. Min spirande nyförälskelse i skolan har verkligen inte gått över, dock har poletten ramlat ned att jag inte kommer gå till jobbet på ett par år framöver.

Jag jobbade tidigare på en PR-byrå här i Stockholm, sedan 1,5 år tillbaka. En toppenarbetsplats, och vore det inte för tiden där hade jag inte haft kunskapen/drivkraften/insikten att söka Berghs.

Jag känner min glad varje morgon jag sitter på en inspirerande lektion, men jag känner också att jag saknar mornarna på jobbet. Det där lugnet första timmen efter att jag kommit in; småprat, mailkoll, nygjort kaffe. Jag saknar mina kollegor, och inser att vi hann bli rätt bra vänner, gänget. Jag ska hälsa på dem snart känner jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi saknar dig också, särskilt Frank. Han har slutat hålla sig i form sedan du drog och en liten kula syns under västen på den skräddarsydda engelska kostymen.