"" Lisa går på Berghs.: Jag har lyssnat

torsdag 11 september 2008

Jag har lyssnat

Har just kommit hem från en väldigt inspirerande och tankvärd gästföreläsning med den belgiska designern Sara de Bondt. Det känns fantastiskt att komma i kontakt med sådana talanger i vardagen, jag fick chans att prata lite med Sara efteråt och tog hennes mailadress. Hon jobbar verkligen med den typ av grafisk design som jag skulle vilja ägna mig åt, något jag särskilt drömmer om är att kunna lägga ordentlig tid på de projekt jag jobbar med. Sara berättade bland annat på vilket sätt hon genomförde research och vilka resultat väl genomförd sådan faktiskt ger. Där har ni min framtid - inte hårt jobb och pengar som väller in utan några få, väl genomförda projekt - lyxen att kunna välja och att lyxen att kunna ta sig tid.

Inga kommentarer: