"" Lisa går på Berghs.: Dålig, bättre, bra

tisdag 12 maj 2009

Dålig, bättre, bra

Hej hopp! Dagen idag började stressat men fortsatte bra... och jag tror den kommer sluta ännu bättre! Vi har flängt runt stan på studiebesök, bäst av allt var det hos formgivaren Lotta Kühlhorn, visar bilder i ett eget inlägg ikväll.

Så har jag haft utvecklingssamtal med Pålle också. Vi pratade om allt möjligt, bland annat praktiken som stundar, 5 veckor i höst, det ska bli så roligt! Jag fick chansen att säga hur jag upplevt året, vad jag tyckte varit bra och dåligt, och Pålle berättade hur han såg på saken. Jag fick ingen kritik, däremot beröm för allt från min förmåga att mitt personliga varumärke till min prestigelösa inställning till mina färgglada klädval vid presentationstillfällena ;)

Nu ska jag träna och ikväll blir det jobb med en skivomslagsuppgift i Redaktionell design. Hoppas ni har en skön tisdag!

Hur gammal man än är så är det alltid lite pirrigt att sitta och vänta på utvecklingssamtal...

Inga kommentarer: