"" Lisa går på Berghs.: Helgen i bilder

söndag 10 maj 2009

Helgen i bilder





Hej goda läsare av denna min skoldagbok. Jag har haft en mycket bra helg! Den har rusat iväg.

Fredag: Jag ordnade middagsklubb med Essie, T och Gabs. Grönsakspaj, brädspel, ost med fikonmarmelad, bra musik. Kvällen slutade på en båt!
Lördag: Jay lärde mig spela Kom igen Lena på gitarr, blev mätt i magen av trerätters hemlagat, sov gott.
Söndag: Åt underbar filmfrukost på bio Rio, solskenspromenad på Reimersholme, skolarbete med kaffe och god choklad.

Utanför fönstret härjar våren. Imorgon är det måndag. Vad ska ni göra i veckan?

5 kommentarer:

annika sa...

jag fick för mig att jag såg dig på tunnelbanan på hornstull på kvällen i.. vad det kan ha varit.. torsdags var det nog. Kan det vara så?

LB sa...

Nu ska vi tänka, torsdag... nej. Då var jag visserligen i Hornstull, men bara på dagen och jag åkte buss. Är du säker på dagen?

Anonym sa...

Var har du köpt ditt hår band?

LB sa...

Anonym: Det är ett skärp egentligen tror jag, det kommer från Granit och kostade 30 pix.

annika sa...

kanske torsdag, fast jag är å andra sidan inte helt säker. Men hornstull någorlunda sent en kväll när jag var på väg till syster. :) Nåväl, det är klurigt sånt där när man bara sett folk på foton och tror man ser dem i verkligheten och undrar om det är någon man känner eller en kändis eller någon som liknar någon :)