"" Lisa går på Berghs.: Eko

måndag 11 maj 2009

Eko

Nu är det officiellt måndag säger jag - är egentligen mest sugen på att kommunicera lite med er.

Här sitter jag mitt i natten och har totalt hjärnsläpp. Försöker avsluta en delinlämning till uppgiften i Grafisk Form, att förpacka Ajvar om ni minns? Det går så där. Jag har så många bra idéer, men jag känner mig som en hängiven idrottare som är övertränad men trots det längtar ut på plan. Det märks verkligen att jag ägnat ett år åt att mjölka min kreativitet - ro nu! Tack.

Jag vill verkligen göra den här uppgiften bra, men jag får inget vettigt ur mig idag. Det kanske är bäst att lägga det hela åt sidan och göra annat. Ska göra klart en uppgift i Designlab som jag släpar efter med. Ibland får man ta det onda med det onda : )

Något jag har lärt mig med åren är att inse: "Är detta värt att gå sönder av stress över? Näe Lisa, så viktigt är det faktiskt inte."

Hörni vi ser en film istället.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Ååh vad söt!

LB sa...

Ja visst var den. Älskar människor med för mycket fritid ;)