"" Lisa går på Berghs.: Helgen i bilder

söndag 3 maj 2009

Helgen i bilder

Vilken härlig helg! En sann försmak av sommaren. Och precis som alla andra svenskar behövde jag ingen tid alls att vänja mig utan hoppade i klänningen och sandalerna direkt. Den här helgen har jag:

- njutit av frukost utomhus (det gäller att göra tillräckligt med kaffe)
- njutit av cykelturer på söder (Långholmen har lite många trappor dock)
- njutit av god mat (tortellini hos lilla E, tacos hos Eve, indiskt med Jay)
- njutit av flow i skolarbetet (Det går tokbra, neon och djävulen är med i ny design)
- njutit av överraskningskören i sjömansdräkter på O-baren (Snart är sommaren här i purpurvågor, guldbelagda azurskiftande)
- njutit av mätt så du somnar-brunch (man fick kryssa för smårätter på ett papper, smart!)
- njutit av långpromenad i kvällssolen (P3 Dokumentär/babblande med vänner i mobilen)
- njutit av att jag är lite bättre... på att deklarera än förra året (hur gjorde man nu?!)

PS. Den sista bilden är två harar jag såg på promenaden. Föremålen på bilden är närmare i verkligheten än det verkar. DS.



Inga kommentarer: