"" Lisa går på Berghs.: De där 1,5-sekunders sekunderna...

onsdag 30 september 2009

De där 1,5-sekunders sekunderna...

Hejsan! Jag sitter i ateljén och väntar på att dagens sista lektion ska börja; Rörliga Medier, 17-20. Trots att vi började 13 är dessa onsdagar verkligen ingen barnlek, jag ska se till att äta min matlåda snart så att jag har energi nog.

Jag har hunnit ska vi säga... 75% klart med mitt sommartema till Extrafilm-tävlingen, det ser ut så här nu: Fast vet ni, jag har ingen större lust att vare sig jobba, blogga eller något annat. Jag sitter mest och drömmer, klickar upp och klickar ned fönster, då jag är mitt uppe i en gastkramande budgivning på en lägenhet. Vem kan sköta sitt vardagsliv när något så plågsamt spännande pågår? Håll tummarna!

4 kommentarer:

vilma sa...

Ja, det är lustigt hur man blir så mycket tröttare under en lång dag i skolan jämfört med på jobbet..
Hoppas att det går bra med lägenheten!
Kram gumman

Jon sa...

Mm, vill minnas att jag var ett riktigt nervvrak och tog en halv sjukdag då nuvarande lägenheten ropades in... Lycka till!

Anders Arhammar sa...

Första ... Andra... tr

LB sa...

Vilma: Ja, samtidigt är en datorsekund (då man gör något roligt) bara 0,5 sekunder :)

Jon och Anders: Det gick vägen tror vi... iaf vet vi imorgon!