"" Lisa går på Berghs.: Grafisk lunch

tisdag 1 september 2009

Grafisk lunch

Idag glömde jag min goda matlåda och gick istället ned till Chinese Market och köpte mig en mycket billig och mycket snygg lunch. 12 kronor för en jätteskål nudlar där man skulle hälla i två kryddpåsar, en såspåse och en påse garnering. Och så fick man en påse kex till också! Den ser fräsch ut men innehållsförteckningen lämnar milt sagt övrigt att önska; vetemjöl, palmolja, salt, hydrogeniserat sojaprotein, dextros, kokosolja, färgämnen, salt...

Men fin var den, eller hur? Man äter ju med ögonen som det sägs. Och med plånboken :) Den är både mättande och god, kan jag rapportera, nu ska jag rita lite mer på en dummy till vår microsite, för The One Show.

"Going places with all exciting flavours! Try them all enjoy! True to the taste! LUCKY ME!"

Inga kommentarer: