"" Lisa går på Berghs.: Helgen i bilder

måndag 7 september 2009

Helgen i bilder

Denna helg har varit fullspäckad med både skoj och hårt arbete, jag tar ett djupt andetag och rabblar:

Fredag: Öppet hus och mingel på söder med goda snittar, Håkan Hellström på grönan, dansadansa klappa sjunga. Fullmåne.
Lördag: After Effects-fix och stress mellan preppvarven inför Essie big 30 bash på Folkbaren på Hornsgatan. T och Dani spelade skivor, Essie var en riktig pudding och jag höll tal på en stol.
Söndag: Brunch på Scandic Anglais med födelsedagsbarnet Viv + gänget, för min del islängd på en timme då jag sedan gick till skolan och stannade där 13 timmar - tills 02, då jag och NB äntligen blev klara med vår reviderade casefilm till The One Shows Call for entry. Nattbussen hem gick dock lika snabbt som taxin. Inga fler sådana nätter nu tack...

Inga kommentarer: