"" Lisa går på Berghs.: måndagsmedley

måndag 28 september 2009

måndagsmedley


Ny vecka, ny agenda. Men jag fick en god start! Uppe med tuppen, långpromenad i höstskogen, lång dusch, storfrukost. Hålfritt tandläkarbesök! Skriver mer om helgen sedan.

Denna vecka ska jag:

- Göra klart mitt bidrag till Extrafilm-tävlingen och lämna in
- Göra klart min delredovisning av en grafisk identitet för Nordiska Muséet
- Träffa en av mina grupper och jobba med en D&AD-brief (en tävling)
- Träffa en annan grupp och hitta på ett nytt chipskoncept åt Estrella
- Kanske köpa mig en liten lägenhet, eller en stor
- Handla en massa mat, dryck och godsaker till min födelsedagsmottagning på lördag
- Andas, leva, vila

3 kommentarer:

Anders Arhammar sa...

Andas, leva, vila. Det gillar jag.

jenny sa...

Stor, billig och central, tycker jag.

LB sa...

Anders: Man lär sig med åren!

Jenny: Japp och nu är det nääästan klart ;)