"" Lisa går på Berghs.: Berghs bar

fredag 28 november 2008

Berghs bar

Igår var det Berghs bar och temat var förfest. Interaktiv Kommunikation-gänget som annordnade kvällen körde You Tube-klipp, hade fixat fram några uppsättningar brädspel, gjort en stor bandare i papp där man kunde stå och välja låt själv, och dessutom lånat in några Rockband-uppsättningar. Ni som känner mig vet att jag älskar Guitar Hero, så jag stod som klistrad i den hörnan hela kvällen, ivrig att stödda mig inför skolan :)

Vi ser inte så tuffa ut... men glada!

Intim stämning i ateljén!

Barservicen var mycket bra! Och vår ämnesansvarige Pålle tycks ha en gloria runt sig :)

Dessvärre slutade kvällen på ett tråkigt sätt, jag blev bestulen på min mobiltelefon. Så naken och ensam man känner sig! Nu har jag en lånenalle men jag vet att min kära N95 ligger någonstans och saknar mig...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den tanken slog mig när jag inte fick tag på dig.. suck är inte det andra/tredje gången?

LB sa...

Ingen aning om vem detta är :) Men ja, andra gången är det...

Anonym sa...

Rock band äger!