"" Lisa går på Berghs.: Helgen i bilder

måndag 3 november 2008

Helgen i bilder

Allhelgonahelgen var rolig, busig, mysig och produktiv.

På fredagen var det Halloweenfest på Karlbergs slott. Vi var sju glada scouter!


På lördagen besökte jag och gänget Skogskyrkogården, har ni varit där? Fantastiskt. Ingen närstående mig är begravd här, men många av dem har valt minneslundar istället för gravplatser och då spelar det ju faktiskt ingen roll var man är.


Söndagen innebar grupparbete. Min relation till gruppen liknar en spirande förälskelse; lite trevande i början men nu börjar jag känna en ömsesidig kärlek ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm... Idén med att alla sju är utklädda till samma sak känns lite stulen. Fast vi var ju iofs gröna förra året. Och det funkade ju på de ryska tennistjejerna då, så jag antar att det funkade med kakförsäljaruniform för att snärja några små kadetter?

Anonym sa...

Oj, snygga kläder! Är du scout ?