"" Lisa går på Berghs.: Slutredovisning - Grafisk Form 1

måndag 24 november 2008

Slutredovisning - Grafisk Form 1

Om ni läser bloggen vet ni att slutuppgiften innebar en tripp till Bålsta och närvaro under en rollspelsförenings klubbträff.

Jag och E var idag måndag, tre minuter innan lektion, klara med vårt arbete, men ärligt talat skulle det nog behövt en genomarbetning till. Fast - stress kan göra snyggt.

Vi använde ett rätt intressant manér (teknik/stil) tyckte jag. Vi ritade på foton, scannade, skrev ut, färglade, skannade igen... för att få en lite ruff seriekänsla.


Jag var i skolan från 09 till 18 idag, och de sista 6 timmarna spenderades med att lyssna på alla redovisningar. Det var lite segt. Trots att det var intressant höll jag på att somna. Jag är slut. Jag är en sten. Jag fotar mina ben.

1 kommentar:

Hansby sa...

Jag vet hur det är! Sitta och lyssna på presentationer en hel dag är faktiskt inte kul, hur bra arbeten det än må vara.