"" Lisa går på Berghs.: I startgroparna

torsdag 19 februari 2009

I startgroparna

Idag kör vi igång på allvar med OKI New Designer Award, nu när typografin är avklarad. Idag kommer folket på OKI komma och filma, fota och intervjua oss när vi jobbar, så jag hoppas vi har något spännande att visa. Kanske kan vi bygga några förpackningar?

Är på riktigt gott humör idag, känner att jag har en sådan där dag då jag verkligen lever i nuet; framtiden ser ljus ut, året har börjat bra, men fokus är på idag. Jag är på en bra plats i livet och där planerar jag att stanna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fin skjorta!

LB sa...

Tackartack, den har jag köpt på Judiths Second Hand här i Stockholm för att färgerna påminner mig om mitt barndomsrum :)

Anonym sa...

Fina jeans också! :)

LB sa...

Tack, du var med då jag köpte dem ;)