"" Lisa går på Berghs.: London nästa?

torsdag 12 februari 2009

London nästa?

Och så har vi haft OKI-handledning, jag tycker det gick väldigt bra. Vi hade med oss en färgglad moodboard, två förpackningar, skisser på en 3D-modell och glada humör.

Nu blev jag taggad att arbeta med detta projekt, kommer bli svårt att fokusera på typografin när jag fick så många nya idéer. Vi fick intressant feedback, bland annat tipset att tänka mer på marknadsföringsbiten också, antar att det är dags att jag plockar fram mycket användbara kunskaper från 1,5 år på PR-byrå. Här ska promotas! De på OKI har koll på min blogg, en liten minikampanj kanske jag borde dra igång här? ;)

Eventet kommer hållas på Café Opera, passligt att jag ska dit ikväll, då kan jag reka lite. Hur vi inreder vårt presentationsbås känns avgörande, vill inte riktigt avslölja vårt koncept men det är väldigt passande att presentera just i form av ett litet rum...

Jag har just bestämt att viljan att vinna står i direkt relation till chansen att göra just detta.

Spontanstilleben, ateljén, 14.32: Japansk bok om förpackningsdesign, bästa spraylimmet, en smygtitt på en av våra förpackningar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan, kul att du tävlar i OKI, det har min syrra gjort i Norge och de vann! Kram Emelie

LB sa...

Åhå.. ja vi har kollat lite på vad föregående vinnare har producerat. Förhoppningsvis träffar vi henne i London då ;)