"" Lisa går på Berghs.: Helgen i bilder

söndag 1 februari 2009

Helgen i bilder

Oj, vad fort den gick. I fredags lagade T quornlasagne till mig och Essie och i lördags var jag på fest hos lilla E med Falutema, för oss i exil. Tänk att nästan alla jobbade med något kreativt!

Sedan har jag förstås pillat en hel del med mitt lilla sidoprojekt, som jag kan avslöja är en inbjudan till ett modeevent. Designtvåorna har sammarbetat med varsin kläddesigner och det hela ska lanseras med galej på Café Opera. Så är ni bjudna, vet ni vem som formgett. Vad har ni gjort i helgen?

Essies medtagna vinflaska var en blinkning till T:s yrkesval...


Så här såg det ut på bordet i ateljén idag då jag konstruerade inbjudan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ritar T serier?

LB sa...

Japp det stämmer, men jag får nog fråga honom först innan jag säger vilken :)