"" Lisa går på Berghs.: Sol ute, sol inne

torsdag 12 februari 2009

Sol ute, sol inne

God morgon! Eller i alla fall för mig, som sov till 09.30 och känner mig hyftat utvilad. Satt sent igår på natten med typografin och det retar mig att jag aldrig lyckas komma helt ikapp. Kanske det beror på att jag fortfarande gör saker till eventet Rookies hjälper Rookies, igår gjorde jag en "loggvägg" som ska sitta bakom folk som fotas. Men nu är förhoppningsvis allt fixat och ikväll ska jag få lön för mödan då det hela går av stapeln på Café Opera. Jag kommer ha med mig en massa härliga vänner och hoppas jag kan koppla av ett tag! Dessutom har jag flera gånger fått fin feedback på inbjudan (som hela skolan nu har sett). Kul!

Jag får dock se till att gå hem i tid, på fredag är det nämligen typografi igen! Då ska vi ha våra omslag/omslagsidéer klara... hjälp! Har ni någon bra idé? Jag kommer ha några timmar i eftermiddag på mig då jag får brainstorma och sen springa till MAP och köpa papper.

Idag är en viktig dag annars, jag och min grupp har handledning tillsammans med folket på OKI, vi ska pitcha vår idé. Men där är något jag inte är ett dugg orolig för, vi har en toppenidé, har gjort fina saker och jag tror de kommer bli lite imponerade faktiskt!

Nu ska jag svänga ihop lite äggröra med citronpeppar på i mitt trevliga kök som just nu badar i ljus. Det gäller att få en bra morgon, vädret hjälper till!

Inga kommentarer: