"" Lisa går på Berghs.: Up, up and away?

torsdag 26 februari 2009

Up, up and away?


Känner mig så otroligt ressugen just nu. Dessa små träklossar står i mitt fönster som en ständig påminnelse om en fin stad. Fast det vore härligt med något nytt resmål också, Ryssland vore jättekul samt Sydamerika förstås. Lilla E frågade mig igår om jag inte skulle följa med dem till Shanghai, hon hade frågat sin kille K som avböjde och kanske vore jag ett gott substitut? Vad säger ni? Jag har faktiskt aldrig varit i Asien : )

7 kommentarer:

Pop-Sara sa...

Jättekul idé med tanke på allt. Taktfullt, liksom.

E sa...

Vad tjusig din blogg är, i relation till min egen.. =)

Anonym sa...

Du är sur på fel tjej .. /Observant Berghs-elev

Pop-Sara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Oj oj! Varför är det otaktfullt av Lisa att åka på resan, vem är den tredje tjejen som omnäms, vad stod det i borttagna kommentaren, mycket högstadie på Berghs nu! Lisa din dramaqueen var är du!! //Berghs dramaking

Anonym sa...

Men gud barnsliga idioter! Puss gumman du gör bara folk avundsjuk!

Anonym sa...

det stod typ att hon var sur på alla plus killen, hon fatta inte